• معاون وزير و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: گزینش دانش‌آموزان تیزهوش باید فرایندی و مبتنی بر روش‌های علمی و تست های استاندارد و بهره گیری از طرح شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) و المپیادهای علمی باشد. توضیح بیشتر
  • 1
  • 2

ورود به سامانه

اخبار

  • 1

ورود والدین

کد ملی دانش آموز را وارد نمایید:

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي، اين جلسه با هدف تشخیص دقیق و ارزیابی تخصصی دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری و تدوین پروتکل درمانی مناسب برای این دانش آموزان جلسه ی گروه های آموزشی در محل اداره کل آموزش و پرورش همدان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص بدشنوایی در دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری و تفسیر آزمون وکسلر توضیحات لازم ارائه شد.

در پایان به سوالات شرکت کنندگان از طرف کارشناس مشکلات ویژه یادگیری پاسخ داده شد.

Offcanvas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.